Kezeletlen, nyers méz

A kaptárból közvetlenül az üvegekbe

Prémium minőség

Precíz munkával kivételes tisztaságú fajtamézek

Exkluzív külső

Igényes csomagolás dizájn

Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

Üzletszabályzat termelői méz értékesítésére

1. Szolgáltató: Egyed István őstermelő, kistermelő

Levelezési címe: 5062 Kőtelek, Jókai út 17.

MVH regisztrációs száma: 1001370432

Kistermelői reg.száma: 15T0482

Adószáma: 78045545-1-36

Számlaszáma: 11773456-04345183 (OTP Bank)

Tel: +36 30 816 0010

Email: info@kotelekikaptar.hu

Web: www.kotelekikaptar.hu

2. Vásárlás

A "Kőteleki Kaptár webáruház" vásárlási feltételei kizárólag Magyarországon érvényesek. Külföldről történő megrendelés esetén eltérhet a magyar feltételektől. Webáruházunkban bárki vásárolhat. Az áruk kiválasztása egy virtuális kosárba történik. A kiválasztott áruk listáját a képernyő jobb oldalán, felül megjelenő “kosár” feliratú ablakban láthatjuk. A kosarat a vásárlás során mindvégig látja a képernyőn. A "Checkout" gombra kattintva lehet elindítani a megrendelés folyamatát. A következő képernyőn a vásárláshoz, az áru szállításához szükséges adatokat ( név, cím, telefonszám, email cím) kérjük. Adatait rendszerünk nem őrzi meg. Adategyeztetés után a "Megrendel" gombbal elindíthatja a folyamatot. A megrendelt árukat utánvétes futárkiszállítással vagy személyes átvétel útján szállítjuk ki vagy adjuk át! Miután véglegesítette rendelését, a megadott e-mail címre küldünk egy bizonylatot ami tartalmazza a megrendelés adatait.

2.1. Visszaigazolás:

A visszaigazolás csak a rendelés megérkezését jelenti, mely tartalmazza a megrendelt termékek árát, értékét, valamint a megrendelés sorszámát, melyre később hivatkozni tud.

Miután a Szolgáltató feldolgozta megrendelését, az ügyintézője felveszi a kapcsolatot az Ügyféllel a kiszállítás várható időpontjával kapcsolatban. A kiszállítás, a Szállítás menüpontban leírtaknak megfelelően történik, melynek részletei az ügyintéző és az Ügyfél közötti kapcsolatfelvételkor még egyszer egyeztetésre kerülnek.

2.2. Garancia, jótállás:

Forgalmazott termékeinkre kötelező jótállásról a 151/2003.(IX.22), 97/2014(III.25) kormányrendeletek rendelkezései az irányadók.

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk-ban és a 19/2014. (IV.29.) NGM rendeletben foglaltak az irányadóak.

Kérjük, hogy a garanciajeggyel ellátott termékek átvételekor kapott garancialevelet őrizze meg a jótállási és szavatossági jogok érvényesítéséhez!

Nem érvényesíthető a jótállási igény ha a meghibásodást:

- nem rendeltetésszerű vagy a használati utasítástól eltérő használat okozta,

- nem megfelelő szállítás vagy tárolás okozta,

- környezeti vagy a készüléken kívül álló ok (pl. nem megfelelő hálózati feszültség, hosszabbító, áramfejlesztő, stb.) okozta,

- vagy a készüléket a garancialevélben szereplő szakszervizeken kívül már más is javította,

- illetve ha a készülék javítása lehetetlenné válik a gyártó, az értékesítő vagy a szerviz működési körén kívül álló okból.

A garanciális feltételek nem vonatkoznak forgó, kopó alkatrészekre (természetes elhasználódás) vagy az termék túlterheléséből és elemi csapás okozta károkra. Valamint alkatrészeknél, ha nem szakszervizbe történő beszerelés miatt keletkeznek.

Csak az általunk beszerzett termékek garanciális ügyintézését vállaljuk.

2.3. Vételár és a szállítás költségei:

A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett ár.

Áraink a megrendelhető legkisebb termékegységre vonatkoznak.

A Magyarország területére feladott áruk ára az ÁFÁt tartalmazza.

Jelenlegi felszámolásra kerülő szállítási költség a DPD futárszolgálat díjszabását alapul véve történik.

2.4. Visszaküldés:

A termékek visszaküldése kizárólag DPD futárszolgáltatói úton lehetséges. FIGYELEM!, a visszaküldés költsége a vevőt terheli.

2.5. Árak:

A honlapon megadott eladási árak Forintban vannak megadva és tartalmazzák az általános forgalmi adót, viszont szállítási költség nélkül értendőek. Az esetleges szállítási költségek a Felhasználót terhelik és a rendelés végén a kiválasztott termékek kiegészítendő többlet költségeként szerepelnek. Az árváltoztatás jogát fenntartjuk.

2.6. A vásárlástól való 14 napon belüli elállási jog:

Az Ügyfélnek mint fogyasztónak (magánszemély, természetes személy) jogában áll 14 napon belül indoklás nélkül a termék / dolog vásárlásától elállni. A fogyasztó az elállást jelezheti e-mail -ben, telefonon, postai úton és személyesen is. A fogyasztónak az elállási jogot a termék Ügyfél általi átvételének napjától (vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától) kezdve 14 napon belül gyakorolhatja! E lehetőséget a 45/2014. (II. 26.) kormányrendelet biztosítja a fogyasztó számára. A vételi szándéktól való elállás esetén a vételárat és a kiszállítás költségét haladéktalanul, de legkésőbb 14 napon belül visszatéríti a Szolgáltató, amennyiben a Fogyasztó visszaszolgáltatta a terméket a Szolgáltató részére. Amennyiben a fogyasztó kifejezetten a legkevésbé költséges szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot igényelt, a Szolgáltató nem köteles visszatéríteni az ebből eredő többletköltségeket. Az termék visszaszállításával, visszajuttatásával kapcsolatos költségeket az Ügyfélnek kell viselni. Az Ügyfél a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel. Amennyiben visszaküldés után kiderül, hogy a termék nem rendeltetésszerűen volt kipróbálva (vagy hiányoznak egyes tartozékai), a Szolgáltató kártérítést követelhet az Ügyféltől a termék esetleges meghibásodása, károsodása és értékcsökkenése miatt!

A 45/2014. (II. 26.) fogyasztói szerződésekre vonatkozó kormányrendelet hatálya nem terjed ki az Ügyfélre akkor, ha az Ügyfél cég, egyéni vállalkozás, közület, intézmény, egyéb nem természetes személy.

Kivételt képez az írásbeli megrendelés alapján megrendelt - nem raktáron tartott - árucikk.

2.7. Felelősség korlátozás:

A webáruházon keresztül történő vásárlásnál az Ügyfél elfogadja az Internet lehetőségeit, és korlátait. A weboldalon megjelenő képekért, előre nem kiszámítható árváltozásokért (árfolyam ingadozás, beszállítói árváltozás) felelősséget nem vállal a Szolgáltató! Az Ügyfél tudomásul veszi, hogy a böngészéssel és a vásárlással kapcsolatos esetleges kockázatokat saját magának kell felmérnie. A Szolgáltató nem felel az irányításán kívül eső események okán bekövetkező károkért. (Vírus, szoftverhibából, szerver meghibásodásból, illetve egyéb internetes hibából). Az ismertető leírás esetleges pontatlanságáért nem vállal a Szolgáltató felelősséget, ill. a feltüntetett képek helyenként illusztrációk. A vételár mindig a kiválasztott áru mellett feltüntetett bruttó ár, a feltűntetett árak nem minősülnek közvetlen árajánlattételnek. Az esetleges elírásokból eredő károkért a Szolgáltató nem vállal felelősséget. A Szolgáltató jogosult a tranzakció lebonyolításától (a megrendelt termék leszállításától) mindenféle következmény nélkül visszalépni! A Szolgáltató jogosult, a vásárlás feltételeit, szabályait és a jelen ÁSZF -t bármikor egyoldalúan módosítani. Az esetleges módosítás a Weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg lép hatályba.

2.8. Tájékoztatás:

A Szolgáltató tájékoztatja az Ügyfelet, hogy a megkötendő szerződés nem minősül írásba foglalt szerződésnek és nem kerül iktatásra!

2.9. Raktárkészlet információ:

Webáruházunkban található termékeink nem mindegyikét tartjuk raktárkészleten, így előfordulhat, hogy a kiválasztott termék azonnal nem érhető el. Ebben az esetben a szállítási határidő külön megegyezés tárgyát képezi.

2.10. Elállását kérjük jelezze az alábbi utakon:

- Elektronikus úton: info@kotelekikaptar.hu

- Telefonon a +36 30 816 0010 számon

Három napon túli elállás esetén a "Kőteleki Kaptár webáruház" a teljesítés érdekében felmerült költségeit megtéríttetheti a vevővel. Vissz árút csak sértetlen csomagolásban fogadunk el! A postai vagy futár szolgálat által keletkezett károkért felelősséget NEM VÁLLALUNK!!

2.11. Szavatosság:

Az "Kőteleki Kaptár webáruház" az eladott árukra a törvényben megállapított szavatossági időt vállal. Az áru nem rendeltetésszerű használatából eredő károkért felelősséget nem vállal.

2.12. Reklamáció, panaszügyintézés:

A szolgáltatással kapcsolatos panaszait (töréskár, hibás termék, elégtelen kiszolgálás) az alábbi úton intézheti:

- Elektronikus úton: info@kotelekikaptar.hu

- Telefonon a +36 30 816 0010 számon

Amennyiben az áruház használatával kapcsolatban további tennivalókat kíván megismerni, kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot.

Jó vásárlást kívánunk!

3. Adatvédelmi szabályok:

A résztvevők személyes adatainak a felhasználása az Adatvédelmi Törvény hatályos rendelkezéseinek értelmében történik. Minden résztvevőnek joga van elérni, helyesbíteni vagy törölni bármely vagy akár az összes általa megadott információt. A vásárlás folyamán megadott adatokat nem tároljuk, egyéb célokra nem használjuk fel.

Fizetési módok, szállítás feltételei

A szállítási módot minden esetben a vevő határozza meg kérjük figyelembe venni, hogy a termék árán kívül a szállítási díjat is meg kell fizetni.

- Előre utalás alkalmával csak a visszaigazolt pénzbeérkezéskor indítjuk a kiszállítást.

- Budepesten ingyenes személyes átvételt biztosítunk, a fizetés készpénzzel történik.

- Magyarország területén egységesen, 1000Ft-ért kináljuk az utánvétes futárkiszállítást.

A kiszállítást szerződéses partnerünk, a DPD 3 munanapon belül teljesíti.